• ربات کسب درآمد کدنویس
  • ماهنامه کدنویس شماره 2
  • وکتور گیتار بیس
  • لایه باز کارت ویزیت خط قرمز
  • کدنویس
محل تبلیغات شما
Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

کدنویس در شبکه های اجتماعی

ساعت
تمامی مطالب, سئو و بازاریابی اینترنتی, سایر موضوعات ۵ حقیقت درباره تبلیغات ویدیویی

آمار و ارقـام سایت


  • 989

    اعضای سایت


  • 9

    قالب وردپرس


  • 12

    افزونه وردپرس


  • 9

    اسکریپت

تو نوشمک چه خبره!











تبـــلیغــات

  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما

۵ حقیقتی که لازم است درباره تبلیغات ویدیویی بدانید

با سلام اینبار با مطلبی درباره ۵ حقیقت درباره تبلیغات ویدیویی در خدمت شما هستیم و میخواهیم در وبسایت کدنویس به توضیحی در این باره بپردازیم

با نگاهی کلی به تبلیغات، دو روش کلیدی جهت قانع‌کننده بودن تبلیغات وجود دارد: روش مرکزی و روش محیطی

روش مرکزی اشاره به وقتی دارد که مشتری احساس می‌کند آن محصول را لازم دارد یا می‌خواهد محصول را داشته باشد . در روش مرکزی ، تصمیم‌گیری بر مبنای حقایق و منطقی است.

در روش محیطی که به نام نشانه هم شناخته می‌شود. ، خریدار تصمیمات خود را براساس محرک‌های سطحی می‌گیرد.

نشانه‌ها می‌تواند شامل رنگ ، موسیقی ، داستان سرایی و … باشد. در روش محیطی ممکنه ، حقایق و محتواها نادیده گرفته شود. در تبلیغات ، تبلیغات ویدیویی نسبت به عکس‌ها در مشتریان نشانه‌های احساسی بیشتری ایجاد می‌کنند.

تبلیغات ویدیویی ویژگی داستان سرایی و جذب احساسی مخاطب را دارند.

استفاده از هر کدام از این راه‌ها ، در آخر با یک هدف مشترک همراه است : فروش محصول یا خدمات به همراه ایده پشت آنان . ایده‌هایی که جواب‌های احساسی خاصی مثل: شادی، غرور، خشم، ناراحتی، خنده، نوستالژی و … به وجود می‌آورند. این حس‌ها ، در مخاطبان اشتیاق به وجود می‌آورند و رابطه‌ای میان شرکت و مخاطبان می‌سازند.

مردم تبلیغات ویدیویی را بیشتر از تبلیغات عادی دوست دارند . به گزارش نیلسن در سال ۲۰۱۲ ، نشان می‌دهد ۳۶ درصد از مردم به تبلیغات ویدیویی بیشتر اعتماد دارند.

علاوه بر آن، نفراتی که از مشاهده تبلیغات ویدیویی لذت میبرند، احتمال خرید کردن آنها ۹۷% افزایش می‌یابد.

با توجه به این نکته که امروزه، افراد کمتر از قبل به تبلیغات اعتماد می‌کنند ، تبلیغات ویدیویی راهی مناسب جهت رسیدن به مخاطبان تازه و تاثیرگذاری بر رفتار آنها است.

همه ویدیوها را بر متن‌ها ترجیح میدن!

قدرت بازاریابی ویدیویی از این حقیقت شروع میشود که مردم ویدیو را بیشتر از متن و عکس دوست دارند. این طبیعی است دیدن چیزی که هم سرگرمتان کنه و هم درک آن آسان‌­تر باشد همیشه بهتر از خواندن است.

برمبنای آنیموتو ، تعداد خریدارانی که تماشای تبلیغات ویدیویی محصول را به خواندن ترجیح می‌دهند، ۴ برابر است

اگر مشتریان بین ویدیو و متن در یک صفحه حق انتخاب داشته باشند ، ۶۹ درصد آنان ترجیح می‌دهند ، ویدیو محصولات یا خدمات را مشاهده کنند.

این مطلب به خصوص در مورد محتواهای ویدیوهای تبلیغاتی بسیار درست است . چه کسی تبلیغات را میخواند ، وقتی که می‌تواند به سادگی تماشا کند؟

استودیوی آدلیه ، که کمپانی بازاریابی ویدیویی است، متوجه شد مشتریان داخل وب‌سایت‌هایی ویدیو دارند ، ۸۸% زمان بیشتری صرف می‌کنند

مردم ویدیوها را بر متن‌ها ترجیح می‌دهند

مردم ویدیوها را بر متن‌ها ترجیح می‌دهند

شما نباید همه کمپین‌های تبلیغاتی متنی خود را قطع کنید . در عین حال که ، تاثیر ویدیو بر خریدار طولانی مدت‌تر است، شما باید ویدیو تبلیغاتی خود را با تبلیغات متنی خود ترکیب کنید . آن وقت نرخ تعامل تا ۲۲% افزایش می‌یابد.

از ویدیوها در کمپین‌های تبلیغاتی و صفحه فرود خود استفاده کنید ، به این ترتیب مردم وقت بیشتری را در صفحه فرود می‌گذرانند

تبلیغات ویدئویی در خاطر میماند

رمز اصلی تبلیغات اثربخش در تبلیغات ویدیویی ، به دست آوردن نمایش بالا نیست

شما تبلیغی را ساختید و انتظار دارید افراد نسبت به این تبلیغ واکنشی نشان دهند ، این واکنش میتونه ، حفظ شکل برند شما ، رفتن به وب‌سایت ، یا خرید محصول باشد.

مساله‌ای دارای اهمیت است ، ساخت تبلیغی است که افراد آن را به یاد آورند ، در این صورت واکنش لازم را نشان میدهند

تاثیرگذاری ویدیو بر چرخه معاملات بین شرکت با خریدار

یکی از بزرگترین سوالاتی که بازاریاب‌ها می‌پرسند این است که چطور می‌توانم افراد را مجاب به خرید محصولات کنم؟.

آن‌ها روش‌های متفاوتی را برای دستیابی به فروش امتحان می‌کنند : عکس‌هایی با کیفیت بالا ، بهینه‌سازی صفحات محصولات و … . در آخر ، ویدیوها به عنوان قدرتمندترین راه مطرح می‌گردند

کمپانی بازاریابی ویدیویی، ویزول ، متوجه شد ۷۷ درصد از مشتریان بعد از تماشای ویدیو مجاب به خرید آن محصول یا خدمت شده‌اند.

تحقیق دیگری از سوی کمپانی ، انیموتو ، به نتیجه مشابهی دست یافت : ۷۳ درصد از مشتریان بعد از تماشای آنلاین ویدیو محصولات ، احتمال خریدشان افزایش پیدا کرد.

تاثیر ویدیو در چرخه معاملات

تاثیر ویدیو در چرخه معاملات

ساخت ویدیو تنها برای این نیست که افراد محصول را بخرند ، ویدیوها بر کل فرایند تصمیم‌گیری تاثیرگذار هستند : ۹۰ درصد از مردم اعلام کرده‌اند ویدیو محصولات در فرآیند تصمیم‌گیری آنان کمک کننده بوده است.

ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ

در نهایت، مطابق تحقیقات گروه  آبردن ، کمپانی‌هایی که از تبلیغات ویدیویی در استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند ، ۲۷ درصد به نرخ خرید بالاتری دست پیدا کرده‌اند.

ویدیو‌ها بر واکنش افراد شامل بازدید صفحه یا خرید محصول و بر کل فرایند خرید، از مرحله آگاهی تا فروش نهایی تاثیرگذار است

تبلیغات ویدیویی برای تجارت نیز سودمند است

تا اینجا دیدید که تبلیغات ویدیویی تاثیر زیادی بر مصرف‌کنندگان دارد. اما به این معنا نیست تبلیغات ویدیویی برای تجارت بین شرکت‌ها سودمند نیست

به همین دلیل است که ۹۶ درصد از سازمان‌ها هم از ویدیو‌ها برای کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند و ۷۳ درصد از آنان بازگشت سرمایه مثبتی را دریافت میکنند.

اکثر سازمان‌های بین شرکتی گفته‌اند که در کل ویدیو‌ها مفید هستند و ۵۰ درصد از مدیران ارشد پس از تماشای ویدیو محصولات یا خدمات به جستجوی اطلاعات بیشتری پرداخته اند.

۶۵ درصد بعد از مشاهده ویدیو از وبسایت مورد نظر بازدید کرده‌اند و ۳۹ درصد با فروشندگان تماس خاصل کردند

تبلیغات سودمند

تبلیغات سودمند

مانند معاملات بین برند و مشتری، ویدیوها تاثیر مثبتی بر خریدار دارد . ۷۰ درصد از بازاریاب‌های شرکت‌ها اعلام کرده‌اند ویدیوها از هر چیزی مفید‌تراند

مدیران مشاهده ویدیو را دوست دارند و تاثیرش به همان اندازه‌ای است که روی خریداران تاثیر می‌گذارد . به همین دلیل است که بازاریاب‌ها ، تبلیغات ویدیویی را قدرتمند و موثر میدانند.

امیدوارم از مقاله ۵ حقیقت درباره تبلیغات ویدیویی راضی باشید و مطالب قبلی و بعدی ما رو هم مشاهده کنید ، لطفا اگر از ما راضی هستید مطالب ما را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و یا در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما عضو شوید
یا علی♥


دیدگاه‌های کاربران

بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک  
اعلان

لوگو کدنویس

درباره ما

سایت کدنویس در سال 1395 برای کمک به پیشرفت وبمستران در چندین موضوع تاسیس شد و تا به حال پیشرفت چشمگیری در ارائه خدمات به کاربران خود داشته ، امیدواریم هر سال بهتر از سال قبل بتوانیم نیازهای وبمستران را در تمامی زمینه‌ها بر طرف کنیم

حسین رازقندی / مدیریت سایت
استفاده از مطالب این سایت حتی با ذکر منبع غیر قانونی و حرام بوده . کليه حقوق اين سايت متعلق به مدیریت آن می‌باشد. CodeNvis 2015-2018