• قالب وردپرس Be
  • لایه باز عناصر طراحی سایت
  • قالب وردپرس انفولد
  • قالب وردپرس صحیفه
  • قالب وردپرس مولتی نیوز
  • لایه باز کارت ویزیت خط قرمز
محل تبلیغات شما
Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

کدنویس در شبکه های اجتماعی

ساعت
تمامی مطالب, سئو و بازاریابی اینترنتی, سایر موضوعات مزیت‌های تبلیغات ویدیویی – ویدیو مارکتینگ

آمار و ارقـام سایت


  • 1114

    اعضای سایت


  • 9

    قالب وردپرس


  • 12

    افزونه وردپرس


  • 9

    اسکریپت

تو نوشمک چه خبره!











تبـــلیغــات

  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما

چرا باید از تبلیغات ویدیویی استفاده کنیم

با سلام اینبار با مطلبی درباره مزیت‌های تبلیغات ویدیویی در خدمت شما هستیم و میخواهیم در وبسایت کدنویس به توضیحی در این باره بپردازیم

بسیاری از بازاریاب‌ها بر سر دوراهی راه اندازی کمپین تبلیغات ویدیویی قرار گرفته‌اند و خیلی‌ها در این فکر هستند که اصلا چرا کمپین تبلیغات ویدیویی راه اندازی کرده‌اند.

باید بگوییم که اگر از تبلیغات ویدیویی استفاده نکنید به طور کامل از عقب می‌مانید. در ادامه چندین مزیت تبلیغات ویدیویی را که شما را در استفاده از تبلیغات ویدیویی قانع میکند گفته‌ایم.

مشتریان تبلیغات ویدیویی را بیشتر میبینند

آمار نشان می­‌دهد که مشتریان و کاربران شما همین حالا در حال تماشای ویدیو هستند پس از شنیدن این آمار بسیار شگفت زده میشوید :

  • %۹۲ از کسب و کارهای موفق، از تبلیغات ویدیویی آنلاین استفاده می­‌کنند.
  • ۴ میلیارد ویدیو در روز در یوتیوب دیده میشود
  • تقریبا یک سوم خریداران بعد از تماشای تبلیغ ویدیویی خرید خود را قطعی می­‌کنند.

تبلیغ ویدیویی حتما تبدیل به فروش می‌­شود

کمپانی‌های معتبری مثل Amazon و eBay از مزیت‌های تبلیغات ویدیویی میگویند.

آنها میگویند که با اضافه کردن ویدیو به قسمت توضیحات محصول شانس خریداری کالا توسط مشتری تا بیشتر از ۳۵ درصد افزایش میابد. بنابراین تبلیغات ویدیویی باعث جذب کاربر و افزایش فروش می­‌شود.

اگر محصولات خود را در فروشگاه‌های آنلاین مشهور میفروشید توجه کنید که بسیار چشم‌گیر باشد و دکمه فراخوان جذابی داشته باشد تا در سیل عظیم تبلیغات گم نشود.

افراد ویدیوها را به اشتراک می­‌گذارند

کسانی که یک ویدیو را میبینند و آن را جالب می‌­دانند در شبکه‌های اجتماعی با دوستانشان و کاربران به اشتراک می‌­گذارند. در روز بیشتر از ۱ میلیارد ویدیو در شبکه‌های اجتماعی اشتراک گذاری می­‌شود.

تبلیغات ویدیویی یکی از مهمترین بخش‌های استراتژی بازاریابی است و ۶۲ درصد از بازاریابان بر این عقیده هستند که تبلیغات ویدیویی بیش از ۴۰ درصد به کسب و کار آنها رونق بخشیده.

افراد ویدیوها را به اشتراک می­‌گذارند

افراد ویدیوها را به اشتراک می­‌گذارند

بر اساس تحقیق‌های روانشناختی ، مشتری‌ها برای مشاهده ویدیوی محصولات و خدماتی که قصد خرید آن را دارند زمان کافی اختصاص می­‌دهند و براساس مشاهداتشان انگیزه خرید کردن در آنها ۲ برابر بیشتر از قبل از مشاهده ویدیو افزایش میابد.

این مزیت تبلیغات ویدیویی بسیار ارزشمند است زیرا بازاریابی توسط خود مردم برای شرکت شما انجام می‌شود یعنی یکی از معتبرترین راه‌های بازاریابی که می‌توانید انجام دهید.

تبلیغات ویدیویی بین کاربران موبایل بسیار محبوبه

تعداد نفراتی که ویدیوها را از راه گوشی تماشا می­‌کنند همچنان رشد صعودی دارد.

یکی از آمارهای قابل توجه در این زمینه ، مشاهده ویدیوهای زیر ۳۰ ثانیه است که ۸۸ درصد توسط دستگاه‌های موبایل صورت می­‌گیرد. تماشای تبلیغات ویدیویی در رایانه‌ها تا این میزان محبوبیت ندارد.

موتورهای جستجو به ویدیو علاقه‌ شدیدی دارند

موتور جستجو‌های بزرگ محتوای ویدیویی را در الویت قرار می­‌دهند و سایت‌هایی با محتویات ویدیویی در اولویت قرار می­‌گیرند.

پخش ویدیو در شبکه‌های اجتماعی و گذاشتن بر روی وب‌سایت امکان اینکه سریعتر توسط مخاطب هدف در هنگام جستجوی مطلب مربوط دیده شوید را افزایش میدهد.

علاقه شدید موتورهای جست و جو به ویدیو

علاقه شدید موتورهای جست و جو به ویدیو

ویدیوها امکان انتقال حجم بالا اطلاعات را در کمترین زمان را دارند

در مقایسه با نوشتار ویدیو توانایی بیان مطالب خیلی زیادی را در زمان کوتاه دارد

ویدیو حواس بیشتری را درگیر خود میکند و می‌تواند مطلب را از طریق دیداری و شنیداری به صورت هم زمان به مشتری با کاربر انتقال دهند.

ویدیوها از مزیت تقابل کانالی بهره‌مند هستند

در راه گسترش محتوای دیجیتال ، تبلیغات ویدیویی راهی جدی به کاربران را باز کرده است.

کمپین‌های ویدیویی این امکان را فراهم می‌کنند تا از طریق سایت ، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها و … محتوای خود را در اختیار مشتریان و کاربران بیشتری قرار دهید. با مشاهده بیشتر محتوا از طریق راه های مختلف در رقابت بخش فروش هم نسبت به مشتریانتان برنده میشوید

ویدیوها منابع اطلاعات و یادگیری هستند

از اولین قدم‌های آموزشی در مدرسه،ویدیو بهترین وسیله یادگیری هستند چون حواس‌های همه را همزمان درگیر خود می­‌کند . پس ویدیو بهترین راه برای نمایش کارکرد محصول و خدمات و نمایش تناسب آنها با نیاز مشتری است. بیشتر از ۶۰ درصد از مشتریان حتی بیش از ۲ دقیقه هم برای تماشا محصولی که قصد خرید آن را دارند صرف می­‌کنند. ویدیو بهترین وسیله برای درگیر کردن احساسات مشتری است.

ویدیوها منابع اطلاعات و یادگیری

ویدیوها منابع اطلاعات و یادگیری

ویدیوها قابل اندازه گیری هستند

انجام تحقیقات نشان میده که ویدیو شما چقدر موفق عمل کرده است.

اندازه گیری به شما و یا کارفرمایتان نشان میدهد که کدام ویدیو و در کدام شبکه اجتماعی باعث فروش بیشتر شده است و نقشه بازاریابی شما درمسیر درست حرکت کرده یا خیر.

ویدیوها منبعی برای فروشنده‌های حرفه‌ایی است

ویدیو مارکتینگ تاثیرگذارترین راه برای حرفه‌ای های فروش است.

ساده ترین دلیل آن هم علاقه مشتری‌ها به مشاهده ویدیوها است و همچنین برای بازاریاب‌ها ساده تر و تاثیرگذارتر است تا محصول خود را از طریق ویدیو که صدا و تصویر را هم زمان داره تبلیغ کنند . ویدیو بهترین راه برای نمایش اطلاعات کالا و خدمات شما می­باشد و تصویر ماندگارتری در ذهن ایجاد می­کند

اگر اعلام کنیم محتوای ویدیویی برای مشتریان در موبایل مهمتر است و به زودی دو سوم ترافیک موبایلی را به خود اختصاص میدهد.

امیدوارم از مقاله مزیت‌های تبلیغات ویدیویی راضی باشید و مطالب قبلی و بعدی ما رو هم مشاهده کنید ، لطفا اگر از ما راضی هستید مطالب ما را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و یا در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما عضو شوید
یا علی♥


دیدگاه‌های کاربران

بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک  
اعلان

لوگو کدنویس

درباره ما

سایت کدنویس در سال 1395 برای کمک به پیشرفت وبمستران در چندین موضوع تاسیس شد و تا به حال پیشرفت چشمگیری در ارائه خدمات به کاربران خود داشته ، امیدواریم هر سال بهتر از سال قبل بتوانیم نیازهای وبمستران را در تمامی زمینه‌ها بر طرف کنیم

حسین رازقندی / مدیریت سایت
استفاده از مطالب این سایت حتی با ذکر منبع غیر قانونی و حرام بوده . کليه حقوق اين سايت متعلق به مدیریت آن می‌باشد. CodeNvis 2015-2018