• قالب زفایر
  • لایه باز کارت ویزیت خط قرمز
  • قالب وبلاگ عاشقانه اسنو لاو
  • افزونه wpml
  • دانلود ویدیو از یوتیوب بدون نرم افزار
  • دلایل ناموفق بودن وبمستران ایرانی
محل تبلیغات شما
Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

کدنویس در شبکه های اجتماعی

ساعت
تمامی مطالب, دیجیتال مارکتینگ, سایر موضوعات نحوه ساخت محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگرافیک

آمار و ارقـام سایت


  • 673

    اعضای سایت


  • 9

    قالب وردپرس


  • 11

    افزونه وردپرس


  • 9

    اسکریپت

تو نوشمک چه خبره!











تبـــلیغــات

  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما

نحوه ساخت محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی

با سلام اینبار با مطلبی درباره نحوه ساخت محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما هستیم و میخواهیم در وبسایت کدنویس به توضیحی در این باره بپردازیم

محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات کشورمون مانند همه موارد دیگر در هم پیچیده شده است، محتوای فضای دیجیتال و طرح چاپی را روی بیلبورد می‌بینید، ویدیوی شبکه اجتماعی را در تبلیغات تلویزیونی و این موضوع تا جایی جلو رفته که کارکنان در حوزه بازاریابی و تبلیغات برای دفاع از عملکردشان در برابر منتقد‌ها و صاحب برند به صاحب‌ نظران راسخ و یک‌کلام بدل شده‌اند.

تا جایی که ممکنه در این مطلب به ارائه ادله در برابر ادعا‌های این دسته از فعالان نمی‌پردازیم؛ ولی تنها یک نکته را میگوییم که آیا از نظر صاحب برند به صرفه است تا محتوای شبکه‌ اجتماعی شرکت خود را بر روی بیلبورد چند صد میلیونی اکران کند؟

آیا با قیمت‌های خیلی پایین‌تر در حوزه وب و شبکه‌های اجتماعی انجام دادن آن کم‌هزینه‌تر و اثربخشی آن بیشتر نیست؟

در این مقاله اینفوگرافیکی را میبینیم که نشان می‌دهد حتی تولید محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی مختلف هم متفاوت است ( چه برسه در رسانه‌های مختلف!)

طبق آماری که گرفته شده محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی بر اساس ویدئو ، عکس ، لینک ، متن ، هشتگ و اموجی دارای خصوصیات متفاوت خواهند بود. به طوری که میبینید که متن با تعداد ۲۴۱ کاراکتر و استفاده از ۱۱ هشتگ و ۳ اموجی اگر با یک عکس کیفیت بالا پخش شود بسیار اثرگذاری بیشتری نسبت به یک پست ویدئویی با ۵ هشتگ و یک اموجی در اینستاگرام است.

و همچنین برای انتشار محتوای اثربخش در شبکه اجتماعی لینکداین ، از هشتگ و یا اموجی استفاده نکنید (قابلیتش رو نداره) و از طرفی انتشار یک لینک با متن کوتاه تا ۱۵۰ کاراکتر بیشتر از موارد دیگر توصیه می‌شود.

برای اینکه بیتشر درباره محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی بدونید میتونید اینفوگرافیک زیر رو با دقت مشاهده کنید تا متوجه موضوع بشوید

تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی

تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی

امیدوارم از مقاله محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی راضی باشید و مطالب قبلی و بعدی ما رو هم مشاهده کنید ، لطفا اگر از ما راضی هستید مطالب ما را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و یا در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

یا علی♥


دیدگاه‌های کاربران

بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک  
اعلان

لوگو کدنویس

درباره ما

سایت کدنویس در سال 1395 برای کمک به پیشرفت وبمستران در چندین موضوع تاسیس شد و تا به حال پیشرفت چشمگیری در ارائه خدمات به کاربران خود داشته ، امیدواریم هر سال بهتر از سال قبل بتوانیم نیازهای وبمستران را در تمامی زمینه‌ها بر طرف کنیم

حسین رازقندی / مدیریت سایت
استفاده از مطالب این سایت حتی با ذکر منبع غیر قانونی و حرام بوده . کليه حقوق اين سايت متعلق به مدیریت آن می‌باشد. CodeNvis 2015-2018