• کد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • لایه باز پوستر ایکس باکس 360
  • قالب وردپرس انفولد
  • انقلاب دیجیتال مارکتینگ
  • اسکریپت ارسال خودکار موزیک be
محل تبلیغات شما
Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

کدنویس در شبکه های اجتماعی

ساعت
تمامی مطالب, سئو و بازاریابی اینترنتی, سایر موضوعات بازاریابی موبایلی ، نگاهی به آینده

آمار و ارقـام سایت


  • 989

    اعضای سایت


  • 9

    قالب وردپرس


  • 12

    افزونه وردپرس


  • 9

    اسکریپت

تو نوشمک چه خبره!











تبـــلیغــات

  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما
  • محل تبلیغات شما

با سلام اینبار با مطلبی درباره بازاریابی موبایلی در خدمت شما هستیم و میخواهیم در وبسایت کدنویس به توضیحی در این باره بپردازیم

نوآوری و پیشرفت روز افزون صنعت موبایل تاثیر زیادی بر شیوه زندگی روزانه افراد و بازاریابی محصولاتشان را داشته است.

موبایل مارکتینگ

موبایل مارکتینگ

طبق بررسی که توسط Red Hat Marketing انجام شده ، شرکت‌ها میزان سرمایه مورد نظر برای بازاریابی موبایلی را افزایش داده‌اند. هر روز به محبوبیت و جذابیت این صنعت افزوده می‌شود و برندها باید ظرفیت بالای این صنعت را درنظر بگیرند و تلاش خود را برای استفاده از مزایای آن بکار گیرند.

بازاریابی موبایلی به هر نوع فعالیتی به منظور توصعه کسب و کار توسط گوشی‌های همراه گفته می‌شود.

اگر این بازاریابی به درستی انجام شود که با اشاره به امکان هدفمندی جغرافیایی ، زمانی و بسیاری موارد دیگر است، مشتری هدف در زمان و جای مناسب به آنچه که نیاز دارند دسترسی پیدا کند.

گوشی آینده بازاریابی است. تعداد افرادی که از موبایل استفاده می‌کنند هرروز بیشتر میشود. این تلفن‌های همراه هستند که سباعث شدند شرکت‌ها شیوه تعامل با مشتری هدف خود را عوض کنند و در استراتژی بازاریابی خود جایگاه ویژه‌ای برای بازاریابی موبایلی درنظر بگیرند.

طبق گزارشات گوگل از هر ۱۰ جستجوی موبایلی ۹ جستجو منجر به خرید می‌شود. این آمار نشان دهنده‌ی ضرورت بازاریابی موبایلی است و شرکت‌هایی که آن را نادیده می‌گیرند باید منتظر پسرفتی شدید در میزان فروش و سود خود باشند.

توسعه بازاریابی موبایلی

شروع بازاریابی موبایلی را می‌توان راه اندازی اس ام اس در سال ۲۰۰۳ درنظر گرفت. شرکت‌هایی مثل نایک از امکانات این فناوری استفاده کردند و یک کمپین پیامکی در سال ۲۰۰۵ راه اندازی کردند.

در سال ۲۰۰۷ با توجه به اینکه تعداد اس ام اس‌هایی که کاربران ارسال می‌کردند به ۲٫۴ میلیارد رسید، باعث شد که اعتبار این فناوری جدید افزایش چشمگیری داشته باشد.

صنعت بازاریابی موبایلی پیشرفت کرد:

با ظهور اولین آیفون ، ظهور QR کد در بازاریابی موبایلی ، ظهور اپلیکیشن‌ها در موبایل‌ها به دست اپل و گوگل ، این ویژگی‌ها به محبوبیت زیاد گوشی های همراه اضافه کرد.

این تغییرات سبب شد تا استراتژی بازاریابی از آفلاین به آنلاین و سپس به گوشی‌های موبایل در حال تغییر باشد و بازاریابی موبایلی را به صنعتی بین المللی با ارزش ۱۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۱ تبدیل کند.

آیا بازاریابی موبایلی برای همه کمپانی‌ها ضروری است؟

این یک واقعیت است که موبایل‌ها دارای بیشترین محبوبیت هستند. ۶۸% از شرکتها بازاریابی موبایلی را در برنامه خود گنجانده اند.

کمپانی‌های تمامی صنایع موجود برای اینکه مخاطب هدف خود را جذب کنند نیاز دارند در کانالهایی تبلیغات خود را به نمایش دربیاورند که مخاطب هدف آنها را مشاهده کند. موبایل بهترین انتخاب است زیرا همه ما به آن دسترسی داریم.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط شرکت GFK تقریبا ۴۵% از خریدها از طریق موبایل انجام میشود و ۴۶% از مشتریان آنلاین برای انجام خرید از گوشی خود استفاده میکنند.

شرکتهایی که محصولات و یا خدماتی را به فروش میرسانند نمیتوانند از سرمایه گذاری در این صنعت چشم پوشی کنند زیرا از میدان رقابت کنار گذاشته میشوند و برای بردن در این رقابت نیاز به بازاریابی موبایلی دارند.

تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی

بازاریابی موبایلی به شما کمک میکند تا:

  • دسترسی خود را بیشتر کنید
  • در ذهن مشتریان باقی بمانید
  • روش‌های موثر بازاریابی را به کار ببرید
  • بخشی از شبکه تجارت الکترونیک شوید

این عوامل به یکدیگر وصل هستند و مشتری در مرکزیت آن قرار دارد. مشتریان شما بیشتر ساعات خود را صرف تلفن‌های همراه میکنند.

۷۹% از کاربران موبایل زمانی که از خواب بیدار میشوند ابتدا گوشی همراه خود را چک میکنند. میانگین زمانی که صرف گوشی های همراه خود قرار میدهند ۲۲۰ دقیقه در شبانه روز است پس بی دلیل نیست که به عنوان بهترین مکان بازاریابی در استراتژی بازاریابی هر شرکتی شناخته میشود.

بازاریابی موبایلی دسترسی آسان و سریع به محصول و خدمات را ممکن میسازد. کمپین متنی ۴۵% نرخ پاسخگویی دریافت میکند که به دلیل نشر سریع و عادت مشتریان به دفعات بالای استفاده از تلفن همراه است.

مزایای بازاریابی موبایلی

با توجه به توضیحات که دادیم کاملا روشنه که موبایل مارکتینگ مزایای بسیاری که مشکل تمام مصرف کننده‌ها است در اختیاراش قرار میدهد.

در اینجا مزایای که برای شرکت‌ها دارد، تاثیراتش و اینکه بازاریابی موبایلی شامل چه مواردی است را بررسی می‌کنیم.

  • توسط بازاریابی موبایلی کمپانی‌ها فورا به نتیجه دلخواه می‌رسند. نتیجه‌ای که قابل پیگیری، آنالیز و ارزیابی است.
  • موبایل مارکتینگ به شرکت‌ها این امکان را میدهد که مستقیم و بدون واسطه با مشتری رابطه‌ای نزدیک و صمیمی داشته باشند. این رابطه باعث حفظ مشتریان می‌شود.
  • موبایل مارکتینگ ظرفیت بالایی دارد که به کمپانی‌ها این امکان را میدهد تا مخاطبان هدف خود را بسیار بیشتر کنند و امکان پیگیری پاسخ به کاربران را داشته باشند.
  • بازاریابی موبایلی سود شرکت را افزایش میدهد. بخشی از آن به دلیل راحتی و امنیت بالای پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند است.
  • یکی دیگر از مزایای بازاریابی موبایلی همه‌گیر بودن آن است. همه می‌توانند به راحتی محتوای مورد نظر خود را با دوستان و آشنایانشان به اشتراک بگذارند.

بازاریابی موبایلی یک صنعت گسترده و روبه‌ رشد می‌باشد که جای زیادی برای پیشرفت دارد چون محبوبیت موبایل‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و تکنولوژی جدیدی به آن اضافه می‌گردد. بازاریابی موبایلی فرصت‌هایی را در اختیار کسب و کارها قرار میدهد که هنوز امکان کار بیشتر دارد و اشباع نشده است. این بستر در حال رشد تعریف جدیدی از تبلیغات نه تنها برای شرکت‌ها بلکه برای مشتریان به همراه داشته است.

امیدوارم از مقاله بازاریابی موبایلی راضی باشید و مطالب قبلی و بعدی ما رو هم مشاهده کنید ، لطفا اگر از ما راضی هستید مطالب ما را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و یا در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

یا علی♥

منبع : عدد


دیدگاه‌های کاربران

بدون دیدگاه

دیدگاه بگذارید

avatar
  مشترک  
اعلان

لوگو کدنویس

درباره ما

سایت کدنویس در سال 1395 برای کمک به پیشرفت وبمستران در چندین موضوع تاسیس شد و تا به حال پیشرفت چشمگیری در ارائه خدمات به کاربران خود داشته ، امیدواریم هر سال بهتر از سال قبل بتوانیم نیازهای وبمستران را در تمامی زمینه‌ها بر طرف کنیم

حسین رازقندی / مدیریت سایت
استفاده از مطالب این سایت حتی با ذکر منبع غیر قانونی و حرام بوده . کليه حقوق اين سايت متعلق به مدیریت آن می‌باشد. CodeNvis 2015-2018